Translate

петък, 23 януари 2015 г.

5 страхотни продукта на Орифлейм под 5 лв.!!!

Здравейте!

Често хората сега ми казват, че са се поохарчили след празниците и вече доста са свили бюджета за някои неща. И аз се замислих, че мога да помогна като предложа няколко продукта, които са чудесни като качество и доставят малко лукс в ежедневието ни, без да натоварват разходите ни. Вижте ги:

1. Крем за лице- "Love Nature" - за различни типове кожа; с алое вера, чаено дърво, лайка и грозде. Много нежна текстура с естествени екстракти. 50 мл за 4.90 лв. всеки! Може да имате чудесно кремче и на много достъпна цена :)


2. Стик коректор с чаено дърво от серията "Love Nature"- Може би това е един от първите и най- купувани продукти на Орифлейм. Време е да се сбогувате с пъпките и несъвършенствата по лицето си само за 3.90 лв.


3. Страхотни шампоани и балсами от серията HairX- в зависимост от типа на косата, с арганово масло, диамантена пудра, масло от баобаб или кератинов комплекс. Всеки един продукт за 4.90 лв. Уникална серия, аз използвам серията Smooth control и съм супер доволна.


4. Душ- гел с екзотичен аромат 400 мл. от серията Discover- пренася те на някой остров и е голяма опаковка, така че си заслужава 4.90 лв.!!!- И още как ;)



5. Спирала Extendablack Carbon Black- 3  в 1 ултрачерна спирала само за 2.90 лв. Няма такава цена. Удължава, извива и създава обем. Няма как, да не си купиш !!!


Ако тези предложения са ти харесали и искаш някои от тях, пишете ми на:

nadia.barbova@gmail.com

Усмихнат ден :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар