Translate

петък, 20 февруари 2015 г.

5 продукта на Орифлейм, които трябва да имате!

Внимание, фенове на Орифлейм :)

Днес ще разгледаме няколко продукта, които освен с отлично качество се славят като бестселъри на шведския, козметичен гигант ...
Няма да губиме време, а направо ще ги разгледаме ;)



1. Серум за перфектна кожа True Perfection- Забързаният начин на живот води до много последствия върху кожата. Едно от решенията е достатъчна хидратация за по- свежа, здрава и сияйна кожа на лицето. Подходящ е за всеки тип и възраст над 25 години. Ползвам го вече трета седмица. Мога да кажа просто- Уникален! Нанасям го под крема ми за комбинирана кожа. Екстрактът от албиция неутрализира клетъчните несъвършенства и видимо кожата е с по- равномерен тен, много е мека и гладка :)
Цена: 24.90 лв.




2. Спиралата The One Double Effect- Това е новият вариант на двойната спирала 2 FX. Готиното при нея е, че има две четчици за обем и за дължина и човек може да си играе и напасне идеално за своите мигли. Когато гримирам професионално, винаги използвам нея. Никога не ми се е слепвала и прави ефекта, който искам в този момент.
Цена: 9.90 лв.



3. Нощен възстановяващ крем за ръце "Шведска СПА терапия"- Подхранва чудесно, омекотява докато спите и изглажда кожата на ръцете. Хубавото е, че попива сравнително бързо и действа дълготрайно...
Цена: 4.50 лв.



4. Ароматизиращ спрей за крака Feet Up- Много пъти ме е спасявал, след дълга вечер на токчета и няколко часа танци, после краката ми пулсират и не си ги усещам. Напръсквам ги след измиване със спрея и на сутринта съм готова за обиколки без проблем ;)
Цена: 8.90 лв.

5. Ексофолииращ гел за душ с мента и малина- Няма по- енергизиращо нещо от сутрин с аромат на малина и пукащи се мехурчета ментово масло. Ако обичате да започвате деня със свежест, това е вашия продукт. Винаги ме зарежда с енергия и съм готова да се справя с всички задачи през деня :) Цена: 3.90 лв.


Ако имате въпроси или интерес за тези продукти, пишете ми на:
nadia.barbova@gmail.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар