Translate

сряда, 11 февруари 2015 г.

Пропускаш ли възможностите си?

Привет,
на всички усмихнати хора и на не толкова усмихнатите също :)

Днешната тема, може би всеки един от нас си я е задавал поне веднъж. Пропускам ли възможностите, които ми се дават и ми се изпречват на пътя или не?


Много важно е, да знаем какво точно искаме в живота, какъв човек да бъдем, какви постижения да преследваме... Тогава ще можем да прозрем и да се възползваме от повечето неща, които идват при нас.
Проблема е, че малко хора наистина знаят какво искат! Те си мислят, че знаят, но всъщност, ако попитам повечето, обикновено ми се казва нещо материално или нещо временно. Нямат ясна, дългосрочна цел, а тя ни насочва, коя възможност ни води към успех.
Обичам свободата си, да мога да правя това, което искам по начина, по който искам. Да творя и създавам нещата, които обичам и да се кефя, докато го правя :)
Работех стандартна работа от 9- 18 ч., взимах добра заплата и мислех, че всичко е добре.Но някъде вътре в мен не бях доволна. Имах ограничения, нямах достатъчно перспектива и исках нещо друго, нещо повече. Когато ми се предостави възможност да се занимавам с мрежов маркетинг, не се поколебах и реших, че ще пробвам!
Изкачих бързо няколко нива, бях амбицирана и отдадена и в един момент изравних парите от едната и другата ми работа. Само, че времето, което вложих беше различно в полза на мрежовия маркетинг. Има много възражения, когато човек не иска достатъчно успеха си. Но амбицията за промяна и развитие надделяха при мен. И аз реших, да напусна стандартната си работа и да се занимавам само с МЛМ. Тогава много хора ме обявиха за луда :) Но сега като се срещнем, те ми казват- Ти се отърва и си си екстра ...
А защо ти не го направи- питам аз? Тази възможност я има всеки, защо повечето хора не я използват, а после се оплакват?
И отговора, пак е, че не знаят какво точно искат, за да го грабнат!
Хубаво е, човек да си даде сметка, как иска да живее, след 5, 10 години... Как си се представя, какво е постигнал, как се чувства?
Ако отделите време и го направите, определено ще се възползвате от много повече възможности. А понякога птичето каца веднъж, не го пропускайте ;)




Надя  "Свободолюбивата"
Главен мениджър на екип и консултант по красота
nadia.barbova@gmail.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар