Translate

неделя, 8 февруари 2015 г.

9 фън- шуй съвета за успех на работното място

Здравейте :)

Скоро попаднах на една статия за фyн- шуй съвети и ми стана интересно за правилата на работното място. Не всеки вярва в тези неща, но нищо не пречи да пробвате, за да допринесете за успеха и бизнеса си. Аз се занимавам с мрежов маркетинг и козметика и ще ви дам и моите решения...

 Ето ги и правилата:

1. Напред вляво е секторът на богатството. Зелено растение там ще стимулира ръст в тази област. Може също да поставите стаен декоративен фонтан или друг символ на вода – фигурка на сирена, на бога на морето Посейдон, на риба, рак или мида. Ако искате да поощрите късмета си, поставете там ценен предмет. Например ваза-уникат. На мен там са ми папките и си сложих един флаер с водопад :)

2. По средата вляво е секторът на семейството. За здрави връзки поставете фамилна снимка или подарък от близък роднина. В тази част наблегнете на сините и зелените тонове. Поставих там един от каталозите ми за витамини, където е изобразено цяло семейство.

3. Вляво до вас се намира пространство, отредено за знанието. Съхранявайте книги, справочници и тефтери с бележки. Добавете някакъв син предмет за стимулиране на познанието, например химикалка. Явно съм уцелила, без да знам, там имам 3 сини тефтера и няколко книги за бизнес.

4. В центъра пред вас е славата и репутацията. Този сектор разкрива как околните възприемат вашия образ и нрав. Поставете там сувенир в червено, ваши визитки, награди или сертификати. Дипломата ми за най- високия ми резултат вече е там...

5. По средата в центъра е здравето. Този сектор трябва да е чист, така че често бършете прах там. Мястото трябва да е в жълто или зелено, украсено със земни символи – цветя или камъчета.

6. На преден план в центъра е кариерата. Там поставете компютъра си. За скрийнсейвър изберете водопад или океан – символ на пари. Зелените тонове привличат нови възможности, а червените – вдъхновение.

7. Отпред вдясно са взаимоотношенията. Поставете там снимка на своята половинка, или червено цвете в малка вазичка, за да привлечете любовта. Снимката ми е точно там отпреди :)

8. По средата вдясно се намира творческото пространство. Там е най-добре да натрупате шарени списания. Добре влияят и всякакви метални предмети. Сложих цветните ми кламери и кабърчета.

9. Вдясно до вас е мястото на полезните връзки. Там съхранявайте тефтерите с телефони, информация за клиенти и делови партньори. Препоръчителните цветове са сив и сребрист. И GSM- а също може да стои там ;)



Надявам се тази информация да ви е от полза и да сте заобиколени само от положителна енергия ;)


Няма коментари:

Публикуване на коментар