Translate

понеделник, 28 април 2014 г.

Искате да свалите няколко килограма?

Добро, понеделнишко утро :)

Ако на въпроса си отговаряте с ДА, то тази статия ще е интересна за вас...

Винаги съм била закръглена още от дете, но на моменти  се доближавам до нормалните килограми за моя ръст. В началото на тази година обаче, реших че искам да направя нещо повече за себе си и тялото си. Да се храня по- здравословно и да се изглеждам и се чувствам по- добре. Разбире се, аз имах на разположение качествените продукти Wellness by Oriflame и не се поколебах да заложа на тях. Със серията Уелнес има и Пътна карта, за да помогнат на повечето хора да изградят своето меню и програма.
Аз не обичам диети и фитнес. Май повечето хора са така...:) Затова и си избрах мой начин за справяне. Най- голeмият ми проблем е Сладкото! И затова много се зарадвах като пуснаха новите протеинови блокчета, с които се замества сладкото изкушение. Аз ям едно блокче на закуска и приемам шейк от серията. Разбира се с вкус на Шоколад :) Увеличих приема на зеленчуци и плодове. И допълнително пия витамини и минерали, за да поддържам енергията си.
За физическа активност, имам много приятно занимание, трябва да си намерите вашето. Играя няколко народни хора два- три пъти вечер (вкъщи) и гледам да вървя повече пеша.
От началото на годината с тези промени, без лишения от нещо категорично и без фитнес, аз отслабнах с 7 кг. И много често вече ме питат- Какво правиш, изглеждаш много добре?
Въпроса е да намерите вашите приятни и полезни неща.
А ако искате да научите повече за тези продукти, пишете ми на :
nadia.barbova@gmail.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар