Translate

понеделник, 6 август 2012 г.

Заедно на Копривщица :)

Здравейте на всички :) Аз и част от моята група в Орифлейм сформирахме клуб " Заедно сме сила ", за хората които искат да се развиват и градят бизнес. И естествено подстрекаваме всеки един, който действа и е активен. Затова и обявих като вид награда- екскурзия до Копривщица, всеки който се квалифицира- да участва в томбола и трима ще бъдат изтеглени. С печелившите, които се възползваха от късмета си, направихме един страхотен тур на това чудесно, българско градче, което много харесвам :) А ето и какво споделят късметлиите:
Кристи Лазарова-
" Когато разбрах, че съм спечелила екскурзията до Копривщица първо се зарадвах от факта, че съм успяла да се класирам за томболата и второ, че съм изтеглена като победител, та кой не обича да печели награди . Когато Надя ме попита, а ще можеш ли да дойдеш – отговорът ми беше категоричен – Да, няма да пропилявам и урочасвам късмета си! Веднага направих разместване в плана за почивните дни и изкачването за в. Руен го отложих за следващата събота. След екскурзията бях помолена да си помисля какво най-много ми е харесало. Да си призная, въпросът е сложен за мен защото с чисто сърце мога да кажа, че всичко ми хареса. Организацията беше много добра и нищо не липсваше . Естествено, по пътя за София получих някои много добри съвети, с които да постигна целите, които съм си поставила в Орифлейм, а повярвайте ми – всеки съвет е безценен когато човек пожелае да се възползва от него ! "
Капка Василева-
" Искам най- вече да искажа моите благодарности и преживявания от хубавата и перфектно организирана екскурзия на Копривщица под мотото на Орифлейм. Всичко е възможно, стига да го поискаш и да имаш цели и мечти... които можеш да постигнеш в Орифлейм. Незнам дали щях да се докосна до тази красота, до тази българщина, която е събрана в тези исторически музеи, които посетихме. И чудесните хора, които са живеели и сега живеят там. Пикника, който беше организиран, разходките покрай рекичката и тополите...- неповторимо беше. Всичко много ми хареса и допадна :) "
Изживей мечтите си с Орифлейм :)
Надя Барбова

1 коментар: