Translate

петък, 3 август 2012 г.

Как да изградите голяма мрежа без да се откажете!

Голяма част от хората, които се включват в млм бизнеса се отказват. Започвате нов бизнес, могат да се объркат много неща, и ви се ще да се откажете безброй пъти. За да не го направите ви трябва голяма и основателна причина да продължите. Само тогава,ако нещо не стане, вие ще намерите друг начин да го направите. Ето защо на вас ви трябва да откриете вашето удивително и солидно защо! го правите, което да е силно 99,9%.
Но как да го откриете? Твоето ЗАЩО не са парите, не са и целите!
Но твоето ЗАЩО е жизнено важна причина, която ще те тласка напред. Какво обичаш? Какво те пали? Какво не обичаш? Какво мразиш? Какво наистина искаш?
Всеки нов бизнес крие риск. Всеки иска да избегне болката и да получи само удоволствие. По долните въпроси ще ви помогнат да откриете вашето ЗАЩО.
  • Кое е това, което наистина те вълнува?
  • Колко часа седмично работиш?
  • Какво обичаш в своята работа?
  • Какво мразиш в работата си?
  • Какво правиш в свободното си време?
  • Ако разполагаш с всичкото време, от което се нуждаеш, за да правиш това, което обичаш, какво би правил?
  • Ако имаш 2 месеца отпуска и колкото ти трябват пари, какво би правил?
  • Кой е проблемът, който те плаши до смърт, но може да се разреши с пари?
  • Харесват ли ти хората, с които работиш?
  • Освен пари, какво друго търсиш в живота?

Моята причина ЗАЩО. Започнах да се занимавам с МЛМ, защото тогава видях възможността да контактуват и общувам с хората, който исках. Бях срамежлив и с ниско самочувствие. Не смеех да се доближа до успешен човек – смятах, че не го заслужавам. МЛМ-а ми даде тази възможност и тя ми хареса – да се срещам с успели и амбициозни хора. Да изграждам точно такъв кръг от хора около мен – търсещи, пробивни, амбициозни, мотивирани да успеят и успели.
Втората причина поради, която се занимавам с този бизнес е възможността да помагам на приятелите си и хората около мен. Да им помагам да израстват и успяват ме зарежда с непресъхваща енергия. Да ги гледам как се радват на успехите си ме изпълва с приятни усещания, но няма думи,с които да го опиша.
И третата причина е свободата, която ми дава този бизнес. Свободата да отделям време за семейството и фамилията си, свободата да работя когато си искам и с когото си искам. Свободата да се срещам с приятели. Свободата аз да определям какви пари ще получа накрая на месеца.
Има и още други причини, заради които се занимавам с този бизнес, но тези са основните. Тези причини ме карат да работя пак и пак и пак…независимо от трудностите, които срещам.
Ето ви още няколко въпроса, които ще ви помогнат да откриете вашето ЗАЩО.
  • Какво означава твоето семейство за теб?
  • Какво искаш да постигнеш в своето личностно развитие?
  • Какво искаш да постигнеш в живота си?
  • Кое е това, което наистина те ядосва в живота?
  • Какво означава за теб да помагаш на други хора да променят живота си?
  • Кое е това нещо, което наистина те пали?
  • Какво би искал да дадеш на хората, които наистина обичаш най-много?
Ако наистина си намерил твоето защо, значи си готов да успееш! Винаги ще има неудобни обстоятелства, но е важно твоето „защо” да надделява J
Взети са неща от книгата на М. Делоухи „Успех в 10 стъпки

Няма коментари:

Публикуване на коментар