Translate

петък, 10 юли 2015 г.

Книгите, които ни мотивират...

Здравейте ;)

Днес ми се иска да обменим опит за книгите, които ни мотивират...
Аз се занимавам с мрежов маркетинг и последните ми книги са с такава насоченост, но харесвам и за общата мотивация, за вдъхновение, различни биографии и какво ли още не.
А да четеш книжка в градината си под арката с цветята- безценно! ;)


В момента препрочитам "Световните майстори на мрежовия маркетинг"- от Джон Милтън Фог. Една много полезна книжка с 21 истории на различни хора, които са започнали от нулата и благодарение на МЛМ са станали милионери. Мен лично много ме мотивира за моята работа и бизнес.

Друго, което четох напоследък е "Плажни пари"- от Джордан Адлър. Много ме впечатли заглавието, но не можа да ме мотивира истински, иначе за лятото е приятно четиво за бизнес :)

Една от любимите ми е "Най- великият успех на света"- от Ог Мандино. Една вдъхновяваща история за един, необикновен човек. Как се справя с провалите, изпитанията и успеха, във време различно от нашето. Харесвам книгите на Ог Мандино, изпълнени с напътствия за живота...

Набелязала съм си още няколко за лятото, но ще видя кои ще успея да си взема и прочета.



Много ще ми е интересно и ще съм ви благодарна, ако споделите, какво четете през лятото и какво ви мотивира като четиво и изводи :)

Слънчев ден :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар