Translate

четвъртък, 4 септември 2014 г.

Какво има в моята чанта?

Здравейте :)

Днес ще разгледаме дамските чанти, без какво не можем и задължително го носим, какво понякога и ако имаме място...
Разбира се тук не включвам портмоне с пари и карти и ключове, защото те са ясни и задължителни. В повечето случаи нося и тефтер или бележник, но ако съм с по- малка чанта, може и да го пропусна. Аз обичам да сменям чантите си, въпреки неприятната част с преместването :) Но има някои неща, които винаги взимам... Нека разгледаме кои са те...


Едно от основните ми оръжия в грима- това е пудрата. Аз съм с комбинирана кожа и тя ми е безценна :) Любимата ми спирала (Wonder Lash by Oriflame ) също е задължителна заедно с червилото бижу и гланц за устни.
Напоследък си нося и по едно протеиново Wellness блокче, когато имам доста срещи и нямам време за хапване или няма нищо здравословно и му се наслаждавам с удоволствие ;)
Кремообразните сенки The One и матиращия крем СС на серията Giordani Gold ги взимам понякога, когато се гримирам в колата, докато мъжа ми кара :) Така много лесно постигам ефекта, който искам. Има и още нещо, без което не мога- това са молива за очи и кремообразният ми парфюм. А ако имам място си нося и кремче за ръце. Нали знаете, че там си личат годините на жената, та не трябва да го пропускаме...
Аксесоарите са ми мания, никога не ми стигат, чантата на снимката ми е една от любимите "Кестен", които обаче по- рядко слагам, заради размера и повода.

Много ще ми е интересно, кои са вашите любими неща, без които не тръгвате... Ще се радвам да споделите и да обменим идеи и опит :)

Цветен ден от мен ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар