Translate

петък, 3 април 2015 г.

Кафе и още нещо...

Здравейте :)

Кой е сутрешният ви ритуал, който ви кара да се събуждате отново, да се заредите и чувствате добре?


Аз, не мога без чаша ароматно кафе, след това не пия, но сутрин ми е едно от удоволствията, които ме събуждат. Обичам да си пусна и малко музика, енергична и приятна, нещо танцувално. И разглеждам колажа си от мечти, мисля си как мога по- лесно да ги постигна, какво да направя днес за тях!

Обичам и да излезна в моята, цветна градинка, да усетя пролетния аромат, да чуя птичките и пчелите, които са неуморни. Това много ме зарежда, можа да имам малко време, но ми действа през целия ден :)

Винаги закусвам, това ми е навик от дете...Напоследък гледам да е нещо полезно, обикновено е протеиново блокче с шейк, които ме поддържат доста време енергична, сита и доволна ;)



Много е важно как ще стартираме деня си!

Споделете вашите любими, сутрешни дейности. Какво слушате, пиете, хапвате и т.н.

Хубав и успешен, петъчен ден!



Няма коментари:

Публикуване на коментар