Здравейте!
Днес ще обсъдим една много, актуална тема, която все по- често ми се задава... Дали бизнес възможността на Орифлейм е подходяща за мъже и как биха могли да се развият те?
Интересно е, че в последната статистика за Директните продажби, мъжете са много по- склонни да купуват и използват този начин от жените.
68 % за мъжете
67 % за жените
Много хора се заблуждават, че работата като консултант е само продажба на козметика и това най- вече спира мъжете. Те не се виждат в тази роля. Но същественото в нашия бизнес е развиването на мрежа/ екип, а в това мъжете са много добри.
Дори най- известните и успели хора в Мрежовия маркетинг са Мъже! В България, също в топ 15 на Орифлейм половината са мъже или семейства.
Най- добрият продукт на Орифлейм е Планът на Успеха, т.е. бизнес възможността, а когато става дума за бизнес и пари, мъжете много добре въздействат и обясняват.
Нещо, което мъжете пропускат в нашия бизнес са Wellness продуктите. И ако се насочат в тази посока, ще израснат много бързо по нивата и ще правят добри продажби. Комбинираният комплекс, Омега 3, Витамините за мъже, протеиновите шейкове и блокчета са малка част от портфолиото, което без проблем могат да предлагат.
Аз в групата си имам, трима мъже, които действат с бизнес насоченост и все по- често, се включват мъже с тази нагласа. Мрежовият маркетинг е много добра възможност за всеки, дава ти свободата- да нямаш шеф, да нямаш фиксирано работно време и да работиш с хора, които са ти приятни. Да се развиваш постоянно, да създаваш пасивен доход, който е наследствен и да можеш да осигуриш приходите, за които мечтаеш.
Още един плюс, все повече нещата се извършват онлайн в нашия бизнес. А това е още едно улеснение за комуникациите и взаимоотношенията в екипа.
И последно, основателите на Орифлейм и по- голямата част от управленският състав са мъже.
Защото, ако човек реши да гради бизнес, най- важна е организацията в която ще се включи и как ще се задейства самия той!
Ако искаш да се включиш в моя екип и да разбереш повече пиши на:
nadia.barbova@gmail.com
Няма коментари:
Публикуване на коментар